[itzul] Uztail arrats

Ander Altuna zuzentzailea a bildua ueu.org
Ast, Maiatza 11, 08:12:08, CEST 2006

Birritan pentsatu barik, nik /uztaileko/ esango nuke baina jakin-minez
Googlen begiratu eta antzeko adibide bi topatu ditut:

BERTSO / OLERKIen orrialdea
<http://urkiza.armiarma.com/cgi-bin/urkiza/EBMODBER.pl?Bertso=9527>
Banoa kalean barrena -kalea irudikatuz-. *Irail arrats* batean. euria
ateria jada. Zoruan egin berri putzuetan ortzea da isladatzen *...*
urkiza.armiarma.com/cgi-bin/urkiza/EBMODBER.pl?Bertso=9527 - 14k

1934ko hemeroteka <http://www.argia.com/mendea/hemero/34heme.htm>*
Abendu-arrats* batez, guraso ta umeak sukaldean eseriak zeuden goxoki,
beren aparitxoa egiten. Kanpoan elurra ari zuen gogorki, eta aize
zakarrak etxeko *...*
www.argia.com/mendea/hemero/34heme.htm - 7k

Gotzon Egia(e)k dio: