[itzul] Fw: dimisoria

L. Azkune laxaro a bildua sjloyola.org
Or, Maiatza 19, 15:16:02, CEST 2006

Baina nik dakidala badira justu kontrako baimenak eskatzen diren eskariak
ere, hau da, apaiz ordenatutako batek zelibatoa eskatzen duenean adibidez.
Nire kasuak honen antza gehiago du eta horregatik hartu dut Placido
Mujikaren 'gotzian-idazki' hitza.
Laxaro
----- Original Message -----
From: <jon-agirre a bildua ej-gv.es>
To: <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Friday, May 19, 2006 10:05 AM
Subject: Re: [itzul] Fw: dimisoria

Beraz, 'apaiz( egi)teko baimena' dirudi horrek. Beste gotzain baten
barrutian egiten den ala ez, erregimena baino ez dela esango nuke, hau da,
apaizgaiari dagokion eremuan ez beste gotzain batenean apaizteko, jatorriz
dagokion gotzainak baimena eman beharra, araubidea baino ez da; ez,
esanahia.

Beraz, 'apaizteko baimenak eskatu dituztenak'.

Jon