[itzul] aditz jokatua

Alfontso Mujika alfon a bildua elhuyar.com
Ost, Maiatza 24, 15:16:03, CEST 2006

Nik ere Agurtzanek esan duen moduan egingo nuke. Nolanahi ere,
ekintza-zerrenda hutsa izango balitz, hau da, denak aditzak izango balira,
ez dut uste arazorik legokeenik denak infinitiboan uzteko. Adibidez:

<<<<<<
Eta, besteak beste, hau egingo dugu:
- futbolean ibili
- arrantzan egin
- soka-saltoan jardun
- afaria prestatu
- bertso zaharrak kantatu

Baina zerrendan ekintzak eta ekintza ez direnak nahasian agertuz gero, hobe
da, nik uste, izen-sintagmen zerrenda egitea (eta, beraz, aditz-izenak
erabiltzea). Adibidez:

Hona hemen gai-zerrenda:
- fakturazioa
- bezero berriak lortzea