[itzul] Convenio de concertación

gegia a bildua gipuzkoa.net gegia a bildua gipuzkoa.net
Iga, Aza 12, 20:12:00, CET 2006

> EHAAk lurzoruaren legea atera zuen; textu hartan,
> "sistema de concertación" adierazteko,
> "hitzarmen-sistema" ematen zuen. Horraino dena
> ondo, baina kontua da nik orain "Convenio de
> concertación" eman behar dudala, eta "convenio"
> "hitzarmen" dela "hitzartu" badugu -horixe da gehienok
> darabilgun berba-, zer egin? "Hitzarmenerako
> hitzarmena"? "Hitzarmen hitzarmena"?
> -bigarrena, ez didazue ukatuko, potentea da,
> hitzarmenetatik hitzarmenena, benetakoena...-

«Concertar» esateko, administrazio eta lege esparruko gaietan behintzat, «hitzartu» baino lehenago «itundu» erabiliko nuke. «Itun(tze) sistema» eta «itun(tze) hitzarmena».

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net