[itzul] ER: Maltrato de g é nero

Giltza-I=?ISO-8859-1?B?8Q==?=igo Roque iroque a bildua edebe.net
As, Urr 31, 14:36:52, CET 2006

Asko eztabaidatu da gai horretaz, baita gaztelaniaz ere. Aditu batzuen
ustean, "género"k hizkuntza arloan baino ez dauka zentzurik, gaineratiko
guztietan oker erabiltzen da, "sexo"ren partez. Ingelesez ere antzeko auzia
darabilte "gender/sex" (Interneten bertan nahi beste informazio duzue).

Nik neuk "indarkeria sexista" erabiliko nuke, zuzentasunaren eta
argitasunaren fabore.