[itzul] ER: Ergatiboaren beharra

Ales_Bengoetxea a bildua donostia.org Ales_Bengoetxea a bildua donostia.org
As, Ira 26, 13:46:29, CEST 2006

Arauemaileen baimenez, gehienez ere, "merezi du... -tzea" egituraren
salbuespen-joskerara bil litezke halako batzuk, baina egitura paraleloa
dutenean, "-tzea", ordena eta guzti (koma batez, nik uste, arindu egingo
luke anakolutua): "polita izan behar du(,)...-tzea".

Barkatu, beharbada ez dut ongi ulertu, baina nire ustez "merezi du...
-tzea" egitura ez da ezeren salbuespen, ezpada hor ergatiboan doan
subjektua isilik uzten dela, sakoneko adiera beste hau baita:

(Zuk egin duzun horrek) merezi du txalotzea

Euskararen Donostia Patronatua

udala_euskara a bildua donostia.org

http://www.euskaraz.net