[itzul] discussant

Miren Ibarluzea Santisteban mibarluzea a bildua edebe.net
Al, Urt 22, 11:55:38, CET 2007

Egun on:

Nirea agian burugogorkeria izango da... Dena den, eta beti ere uste apalean,
"dinamizatzaile" hitzari egoki deritzat. Dinamizatzaile / moderatzaile
ezberdinketa egin daiteke, hitz bakarra da, eta google-en bilaketa eginez
gero, inoiz zuek aipatutako esanahiarekin erabili izan dela ikusiko duzue.

Ondo izan

Miren