[itzul] ER: eficacia, eficiencia, efectividad

Antton Gurrutxaga agurrutxaga a bildua elhuyar.com
Ast, Eka 7, 11:30:51, CEST 2007

Edo oker azaldu dut adieraz nahi nuena edo...

Hau esan nahi nuen:

- hizkera/hizkuntza orokorrean: aski da 'eraginkortasun' (inork hitz horren
kontra ezer ez duelakoan)
- espezialitate-hizkerak: bereiztea beharrezkoa (ezinbestekoa) denean, nago
efficiency/efficacy kontzeptu-bereizketa aski egonkorra dela alorretik
alorrera, ez baitut uste kasuan kasuko zehaztapenek aldatzen duenik
oinarrian den ideia: efficacy: helburua lortzea; efficiency: helburua ahal
den baliabide gutxienen bidez lortzea. Nire iritzia da
eraginkortasun/efikazia bikotea erabiltzea dela egokiena (EKA hiztegian
hartu genuen 'erabakia' gorabehera).

Ez dut uste proposamen horrek hizkuntza orokorra lardasten duenik, hain
zuzen ere, "Alor bakoitzeko espezialitatekoak baino ez diren TERMINOetan
bakarrik" duelako eragina.

Antton Gurrutxaga