[itzul] Euskal abestiren bat zenbakiekin

Jon Aurre jonaurre a bildua euskalnet.net
Ost, Eka 20, 08:29:11, CEST 2007

Bada Bizkaia aldean zenbakiekin atzera-aurrera egiten duen "errezu kantatua esango genukena" eta zenbaki kontuan nahikoa egiteko bestekoa: San Martienen kanta, "Ez dok amairu" (Ez dago malefiziorik). Honako bertsio hau Orozkon jasoa da 1985ean Justo Respaldizari

        SAN MARTINEN KANTA

San Martin, esaik bat.
Gure Jaune bera dok bat
berak salbauko gaiozak.