[itzul] Diglosia inestable

Txerra Rodriguez txerra.rodriguez a bildua gmail.com
Iga, Aza 4, 19:41:52, CET 2007

Diglosia normalean egoera iraunkorra izaten da, bai funtzionalki bai
iraupenean. Diglosia inestableak esan nahi du hizkuntza bat (edo aldaera
batek) besteari lekua irabazten ari zaiola, funtzionalki esan nahi dut.

Nik euskaraz diglosia ez-egonkorra edo emango nuke.