[itzul] (gairik gabea)

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Or, Aza 9, 14:31:50, CET 2007

ba, oso erraza da.

orain idatzi duzun bezala idatz dezakezu edonoiz, zure galdera edo
ekarpenak egiteko, eta jasotzen duten guztien artean nahi duenak edo
dakienak erantzungo dizu, hau edo beste esanez.

era berean, inork galdetutakoarentzat zuk erantzun aproposa baldin
badaukazu, erantzuteko tekla sakatu eta ni orain egiten ari naizena
egin ahalko duzu.

ongi etorri.

xme