[itzul] (gairik gabea)

Patxi Petrirena altxupere a bildua euskalerria.org
Or, Aza 9, 14:34:59, CET 2007

Ongi (funtzionatzen du). Broma txiki hori barkatuko ahal
didazu, Aritz! Bada, hemen kontsultak egiten dizkiogu
elkarri, eta galdera batzuentzako hainbat proposamen
ateratzen dira batzuetan, bestetan ez, pittin bat
eztabaidatu ere egiten dugu aldika (haserretu gabe...), eta
horrela. Ahal dela, nork bere kontsultabide guztiak
agortutakoan jotzen dugu hona. Betiere, galdetzen denari
buruz ahalik eta datu gehien ematea komeni da (testuingurua,
eta abar).

Zure gairako, uste dut interesgarri izango duzula hemen
ageri diren kontratu euskaratuak ikustea:

http://www.erabili.com/zer_berri/berriak/1087574379

Kasu honetan, Elebila-ri "kontratuak euskaraz" bilaraztea
aski izan dut iturri hori topatzeko.

Ongi etorri!

Patxi