[itzul] Hika

Aixe, S.L. aixe a bildua ctv.es
Ost, Aza 21, 13:13:24, CET 2007

> gauza bera esan genezake nokari buruz, alegia,
> gizonekin ez beste guztiekin mintzatzeko balio
> duela, ala ez?

Lehen esandakoa ezezka jarriko dut, argiago gera dadin. Orain arteko
euskaran, behinik behin (gerora, hiztunek erabakiko dute, orain are erabaki
duten bezala), nokak ez du balio animaliekin hitz egiteko, ez du balio
bizigabeekin hitz egiteko, ez du balio solaskide jakinik gabeko
bakarrizketarako (bakarrizketan ari dena emakumezkoa izanda ere). Eta,
jakina, ez du balio gizonezkoekin aritzeko. Horietarako guztietarako, toka.

Ondo izan,

Xabier

Xabier Armendaritz
AIXE itzulpen eta zerbitzuak