[itzul] ER: ahal

Alfontso Mujika alfon a bildua elhuyar.com
Ost, Aza 21, 15:42:50, CET 2007

Juan Garziak dio: "Hori eredutzat eta abanguardiatzat jartzea, ordea..."

Nik, nahita, ez dut baloraziorik erantsi nahi izan (2004an irakurri
nuenean, harritu egin nintzen benetan). Orain, esanda dago.

Alfontso

Juan Garzia Garmendia(e)k dio: