[itzul] ER: irizteak - iriztea

Juan Garzia Garmendia svrinsjg a bildua sv.ehu.es
Ost, Urr 17, 13:37:55, CEST 2007

Bai. Absolutibotik (-tzea)kanpo (-tzeak, -tzeari, -tzeaz, -tzearekin...),
murritzagoa da joskera-askatasuna. Beste bide bat, beraz, perpausa
absolutibora ekartzea da:

"Oso pozgarri zaigu zuk ere ondo iriztea guk hartutako bideari"
"Poz handia hartzen dugu ikusirik zuk ere ondo deritzozula guk hartutako
bideari"

Ohartzekoa da absolutibora jotze hori nahitaezkoa dela subjuntiboaren
kasuan:

"Poz handia eman digu (zuk ere) ondo iritz *diezaiozun(ek) guk hartutako
bideari"
"Oso pozgarri zaigu (zuk ere) ondo iritz diezaiozun guk hartutako bideari"