[itzul] Decretos de Nueva Planta

Kulturgintza kulturgintza a bildua aek.org
Ost, Eka 11, 08:30:51, CEST 2008

Mila esker ekarpenagatik eta zuzenketagatik

----- Original Message -----
From: "Gotzon Egia" <gegia a bildua gipuzkoa.net>
To: "ItzuL" <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Wednesday, June 11, 2008 8:20 AM
Subject: Re: [itzul] Decretos de Nueva Planta

> Borboitarrek ezarritako horiek, espainiar estatuaren zentralizazioa
> aregotu egin zutenak nola ematen dira euskaraz (batez ere Nueva
> Planta horrrek zoratuta nauka, ez baitut ezer topatu).

Historiari buruzko testuetan, gutxienez bitan aurkitu dut «Oin Berrirako
Dekretuak»:
http://www.koroirastorza.com/HISTORIA2/HistoriaEdukiak/Historia2-1gaia.htm
http://recursos.pnte.cfnavarra.es/~mozkoidp/ariketak/Espainiako%20historia/ARO%20MODERNOA.pdf

Oharra:
Aurrez ere aipatua da kontu hau ItzuLen:
fr Bourbon > es Borbon < eu Borboi?

Atzerriko izen propioekin ez dugu hala jokatzen: Johnson > Johnsoi?
Mendelssohn > Mendelssohi?

Beraz, Borbondar.

--
Gotzon Egia