[itzul] Itsasontziak "eraikitzen" al dira?

Kepa Diegez kepa.diegez a bildua gmail.com
Al, Eka 16, 09:56:36, CEST 2008

"Eraiki" aditza "e+ra+iki"-tik datorrela kontuan harturik, hau da,
"jaikiarazi" edo, itasontziak "behetik gora" egiten badira, zergatik ez
erabili "eraiki"? Nire uste txikian astakeria galantik egin gabe, jakina,
eremu semantikoak zabaldu beharrean gaude.

--
Kepa Diegez
etnomet.blogspot.com