[itzul] Azpi- ala -orde?

Patxi Petrirena patxi a bildua elhuyar.com
Ast, Maiatza 15, 13:34:57, CEST 2008

Alesek (beste mezu batean, galdera gogoraraziz)

"jakin nahi nuke, ea zuei ere ez ote dizuen Jesukristoren belarriko mina sortzen 'azpiofizial' dontsu horrek".

Niri bai, belarriko mina ematen dit ;-) Eta hiztegi berean 'subespezie' ikusita ('azpiespezie' ere badakar), eta Euskaltermen 'subofizial' ikusita, izatekotan ere 'subofizial' aukeratuko nuke. Nolanahi ere, 'ofizialorde' guztiz baliozko iruditzen zait.

Patxi

Aixe, S.L.(e)k dio: