[itzul] Cecilianismo

Isabel Cantero ixamar a bildua euskalnet.net
Ost, Maiatza 28, 10:21:20, CEST 2008

Kaixo, Gotzon:

Zeziliar(t)zalea, beraz, mugimendu horretan parte hartzen duena izango
litzateke, baina mugimendua bera zezilianismoa, ezta?

honetan:

<Era en marzo de 1902, cuando, tras de unas oposiciones, nos posesionábamos
de la Organistía de la Iglesia Parroquial de San Pedro de la Rúa>.

Beste aukera bat mailegua hartzea litzateke, organistia erabiltzea (izan
ere, sacristán, sacristía eta sacristanía daude, euskaraz: sakristau,
sakristia eta sakristauza, eta nik uste dut organistía bigarren motakoa
dela, hau da, -tza eskatzen duela), nola ikusten duzu?

Isabel Cantero