[itzul] agrónomo (ingeniero)

vegiluz a bildua ej-gv.es vegiluz a bildua ej-gv.es
Ast, Abe 3, 14:05:21, CET 2009

Kaixo,
Nik ez dut uste berdinak direnik (nekazaritza eta agronomia).
Hala pentsatuz gero, zergatik ez baserri-ingeniaria?
Gauza bat da nekazaritza eta hala dio RAEk:
agricultura.
(Del lat. agricultūra).
1. f. Labranza o cultivo de la tierra.
2. f. Arte de cultivar la tierra.

agronomía.
(De agrónomo).
1. f. Conjunto de conocimientos aplicables al cultivo de la tierra, derivados de las ciencias exactas, físicas y económicas.

Nire ustez, agronomiaren adieraren bigarren zatian dago koska.
Hots, nire aitona nekazaritza-ingeniaria izan zitekeen  baina ez zen inolaz ere ez ingeniari agronomoa.:)

Ondo izan
Veronica

Martin