[itzul] Rocka

Amaia Lasheras amaiatxo a bildua yahoo.es
Or, Abe 11, 12:55:30, CET 2009

Hiztegi Batuari; izan ere, honako hau agertzen da:
"Oharra: zerrenda honek arau maila du".

Amaia

________________________________
De: Sergio Azkarate Beitia <xuxen a bildua goiena.com>
Para: Itzul <itzul a bildua postaria.com>
Enviado: vie,11 diciembre, 2009 12:48
Asunto: [itzul] Rocka

Arratsalde on.

Euskaltzaindiaren webguneko Hiztegi Batura jo dut 'rock-and-roll' edo 'rock and roll' idazten den jakiteko, gidoiekin edo gidoi barik.

Bada, 'rock-and-roll' agertzen da. Baina webgune berean, Orotariko Euskal Hiztegian, 'rock and roll'.

Ni neu Hiztegi Batuan oinarritzen naiz, baina zelan liteke Euskaltzaindiaren webgunean, baten gidoiekin eta bestean gidoi barik azaltzea? Zeini egin behar diogu kasu?

Gero arte.

Sergio

GOIENA