[itzul] Desapalancamiento

Garikoitz garikoitze a bildua euskalnet.net
Ost, Abe 30, 11:22:54, CET 2009

, http://en.wikipedia.org/wiki/Leverage_%28finance%29,
http://www.investorwords.com/6786/deleverage.html

Morris eta Elhuyarren ikusita,     nik bigarren adiera   hartuko neuke,
eragin,  gaztelaniaz auretik  -des- daukanez, indarra edo eragina galtzea.

Garikoitz

xabier-pascual a bildua ej-gv.es(e)k dio: