[itzul] Lelo bat

p-etxezarraga a bildua ej-gv.es p-etxezarraga a bildua ej-gv.es
Ost, Ots 11, 15:38:42, CET 2009

Nik, egia esan, bizkaitarra izanik, ez dut ikusten aipagai dugun testuinguruan "nahia" egokiagoa denik, izan ere, maite hitza bera ere, adiera baten baino gehiagotan erabiltzen baita.

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre de o-lertxundi a bildua ivap.es
Enviado el: miércoles, 11 de febrero de 2009 15:20
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: Re: [itzul] Lelo bat

Epa

Niri gehiago gustatzen zait querer = maite izan baino, querer = nahi
izan. "Maite izan" horren ordez ere erabiltzen dute batzuek "nahi izan",
ez banago oker (nire lagun bizkaitar batek hauxe esaten zuen bere
mutilagatik: asko-asko gutsat ((ez dakit  nola idazten den...)).
Gainera nahiak hobeto adierazten du borondatez ari zarela, nahi
duzulako, aukeran.

Hortaz, ea hauek:
Zuk nahi duzunean, nahi dute. Zuk nahi duzun arte
Nahi dituzunean, nahi zahituzte. Zuk nahi duzun arte
Zuk zenbat nahi, hainbeste nahi zaituzte. Zuk nahi duzun arte
(bigarren honetan, "zenbat" horrekin "zenbat denbora" adierazi nahi
nuen, baina kopurua ekartzen du burura gehiago, ez?)

Oihana