[itzul] Toponimia txikiaren izendegia

Patxi Petrirena patxi a bildua elhuyar.com
Ast, Ots 19, 09:22:21, CET 2009

Uste dut 2tzul blogean edo haren inguruan sor genezakeela egitura hori.
Nire kontu, nahi baduzue.

Bide batez esateko, 2tzul-en berri handirik ez dugu azken boladan, baina
horrek ez du esan nahi geldi dagoenik. Prestabidean dira hiru txosten.

Egun on!

Patxi