[itzul] Toponimia txikiaren izendegia

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Ast, Ots 19, 12:26:22, CET 2009

"Uste dut 2tzul blogean edo haren inguruan sor genezakeela egitura hori.
Nire kontu, nahi baduzue."

Eskerrik asko, Patxi, ideia (edo lana) zeureganatzeagatik. Pozik hartuko dugu emaitza, denon artean apurka-apurka osatzeko. Erantsi beharko litzatekeen beste atal bat "euskal izenaren balioa edo fidagarritasuna" da, hau da, zein iturritatik jaso den, zein froga, agiri edo lekukotasun dagoen euskal izen zuzena baliokotzat jotzeko.
Nik emandakoen kasuan: Euskaltzaindia (Harsüdürra, Tresponde), tokian dagoen kartela (Atekagaitz, Itsu Osin), herrikoen lekukotasuna (Itzubaltzeta, San Anton).
Aurrera.

Jon