[itzul] WORDFASTEK kasurik ez

Elena Garcia elena a bildua eleka.net
Ost, Uzt 15, 12:16:07, CEST 2009

Kaixo,

itxuraz, zure Ctrl teklak 'indarra galdu du'...
Orduan, Ctrl-alt-gezia behera behin egiten baduzu (hitz bat hautatuta
daukazula eta teklak askatu ondoren), nahi duzun ordaina ekartzen dizu
Wordfastek? hau da, arazoa Wordfasten edo teklatuan egon daiteke. Wordfast
ote den jakiteko, Ctrl-alt-behera inoiz ba ote dabilen jakin beharko genuke.
Bestela...
Wordfast edo teklatua ote den jakiteko, egingo proba bat Worden?
Worden ireki dokumentu berri bat eta idatzi proba Enter proba Enter proba
Enter adibidez.
Zutabe batean bezala, 3 lerrotan 'proba' hitza lortuko zenuke. Ctrl-Z
sakatu, idatzitakoa desegiten joateko. Jarraian desegiten dizu? edo Ctrl
tekla askatu eta berriz sakatu behar duzu?
Horren arabera, Wordfast edo teklatua den jakingo genuke...

Esango diguzu...
gero arte,
Elena

Elena Garcia Berasategi