[itzul] convertidor de óxido

zorion zamakola itzulzorion.zamakola a bildua gmail.com
Ost, Uzt 22, 13:33:54, CEST 2009

"Babes-" bururatu zait niri ere hasiera batean, baina hain zuzen Alfontsoren
azalpena (eta entziklopedietakoa) irakurrita "bihurgarria" egokiagoa ikusten
dut, herdoila bera BIHURTU egiten duelako, geruza-babesgarri bihurtuz. Beste
hizkuntzetan ere "bihurgarri" erabiltzen da, eta badu zentzua.