[itzul] ez nekien zure urtebetetzea zenik

Sebas sebasbe a bildua euskalnet.net
As, Eka 16, 18:19:26, CEST 2009

Zure urtebetetzea da / Anttonek esan dit
Anttonek esan dit zure urtebetetzea dela

Zure urtebetetzea da (gaur) / Nik ez nekien
Ez nekien zure urtebetetzea dela

Zure urtebetetzea izan zen (igandean) / Nik ez nekien
Ez nekien zure urtebetetzea zela

Zenik ez zait ateratzen...

Kulturgintza<kulturgintza a bildua aek.org> igorleak hau idatzi zuen (2009 ekaina 16
17:55):

--
Sebas