[itzul] Iñaki Ugarteburu

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
Al, Mar 23, 13:18:26, CET 2009

> Lehen kontaktu hartatik, nabarmena bezain atsegina egin zitzaidan
> Ugartebururen nortasuna: gizon jakintsua zen (medikuntza eta filologia
> ikasketak egina, konbinazio bitxi samarra), apala, bihotz handikoa. 80ko
> hamarkada hasieran literatura sorkuntzan aritu zen, eta
> ipuin-lehiaketaren bat irabazi ere bai, baina gero baztertu egin zuen
> alderdi hori, itzulpena hobesteko, medikuntza-fakultateko irakasle-lanak
> uzten zizkion tarteetan. "Gazte hipokondriako baten egunkaria"
> gazte-literaturako liburu arrakastatsua euskaratu zuen hurrena, eta
> [...]

Guztiz oker ez banago, ItzuL zerrendako harpidetza du haren posta
helbideak. Ez nuen aurrez aurre ezagutu, baina harreman epistolarra izan
  nuen berarekin, Karlos del Olmok aipatu duen artikulua Senez-en
argitaratu zuenean, 2004an.

Inguma datu basean ageri dira Ugartebururen beste lan asko:
http://www.inguma.org/egiledatuakgakoa.php?egile_gakoa=5443&hizkuntza=eu

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net