[itzul] despedida de soltero

Patxi Petrirena petrirena a bildua gmail.com
As, Ots 9, 09:52:08, CET 2010

Egun on:

Duela urte pare bat ere atera zen kontua, eta, "ezkontza-agur", "ezkon-agur"
eta beste zenbait aipatu ziren. Hona orduko mezu pare bat:

http://postaria.com/pipermail/itzul/2007-September/010695.html
http://postaria.com/pipermail/itzul/2007-September/010696.html

Bigarren horretan Iñakik esan bezala, nik ere uste dut "ezkonagur"
litzatekeela forma arauzkoa-edo. Besteak beste, Hiztegi Batuan dauden hitz
hauen ildotik:

ezkonanaia
ezkonarreba
ezkonbizitza