[itzul] Emprender (berriro ere bueltaka)

vegiluz a bildua ej-gv.es vegiluz a bildua ej-gv.es
Ost, Ots 10, 14:22:16, CET 2010

Orain arte nengoen hauxe ulertu gabe :

	Niri neuri "ekintzailea" ez zait bat ere gustatzen; euskarazko
Hauxe irakurtzean burura etorri zait:
	....gure arteko gaur eguneko erabileran EKINTZAILEA ez dela "inoiz" izan "emprendedor" (Larramendik 	honen 	ordain ere ematen duen arren -OEH-), baizik eta "activista"-rena, honen zentzu guztietan -baita 	"gasolina"  usaina duenarena ere-, eta bereziki "ekintza asko-edo egiten dituena" ...

Benetan motza naiz, ala?
Nire ustez, arazoa da nire hitzek ez dutela kolorerik, horregatik ez diet usainik harrapatzen.

Ondo izan

Veronica Egiluz