[itzul] Emprender (berriro ere bueltaka)

enrique umaran enriqueumaran a bildua uribekostabhi.com
Ost, Ots 10, 19:19:47, CET 2010

Ederra egin dut gasolina aipatzean! Irudi bat baino ez zen, "ekintzailea"
aktibismoarekin erlazionatzen nuela adierazteko.

"Enpresa-ekimena" hobetsi bazenuten, primeran iruditzen zait. Izan ere,
"emprendedor" itzultzeko, ezin genezake erabili "enpresa-sortzailea" edo
halako zerbait? Hori baita hitzarekin adierazi nahi dena, eta
*instantean *ulertuko
luke edonork ("emakumezkoa zein gizonezkoa"???), nahiz eta itzultzailea ez
izan.

Tira, ez dut troll bat bihurtu nahi. Barkatu eragozpenengatik.

Enrique