[itzul] Esloganen gaineko gogoeta

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Ost, Eka 2, 11:03:10, CEST 2010

Esate baterako, "Pentsatu berde". Baina ez da txarra "Berdea buruan".
Inoiz aipatu izan dut hemen, horrelakoak, itzultzaileari askatasuna
emanez gero edo eman arren, ematen zaion moduan, ez direla itzulpen
lana, eta ez direla tarifa horietan kobratu behar, marketinlariaren
tarifetan baino.

Jon

Zuzenketaren uhinean gaudenez gero, gustatu zait aditz berria, Asier:
errorarazi, errori (= akatsean jausi) aditzaren faktitiboa bide dena ;)