[itzul] "Café sostenible"

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Ost, Mar 3, 15:53:43, CET 2010

'Kafe iraunkorra' "café sostenible" ezegokia bezain egokia da, nire iritziz.

Gainera erdarazkoa bezain polisemikoa, eta hura bezain iradokitzailea, edo gehiago, kafeaz ari garelarik.

'Iraunkor' "sostenible"rekin identifikatzen hasi berri garen euskaldunok gero eta gehiago izaki, ezingo gara orain eraldaketan hasi, Euskaltzaindia baino zuzenzaleago... diot nik.

Jon Agirre