[itzul] Formación E-Learning

mmorris mmorris a bildua euskalnet.net
Iga, Mar 7, 15:39:44, CET 2010

E-ikasketak, e-ikastea, edo antzeko zerbait esango nuke, beldurrik
gabe. Munduan zehar, e- aurrizki hori nahikoa sartuta dago. Turkiera
bestelako hizkuntzetan ere aurkituko duzu eta turkierak ez du aurrizki
askorik, euskarak bezala. E- aurrizkia atzizki bihurtzeak arazoak
dakartza. Egun, e-Gipuzkoa dugu, baita e-posta ere. Beraz, e-liburuak,
e-kontuak, etab. dira etorkizuna. Elektroniko ere jar daiteke, baina
ez da laburra. Eztabaida hau oso aspaldikoa da eta gaindituta
zegoelakoan nengoen.