[itzul] Laranjarena/ laranjazkoa?

Amaia Lasheras amaiatxo a bildua yahoo.es
Ost, Ots 9, 13:16:27, CET 2011

Egun on:

Nire zalantza kasu honetan zukuei dagokie, baina iruditzen zait edari edo janari
gehiagori aplika dakiokeela.

Nire inguruko euskaldun alfabetatugabeei honelakoak aditzen dizkiet:
Zer zuku (zumo) hartu duzu? Laranja(re)na/ mandarina(re)na.
Horrelako jendeari ez diot inoiz aditu, "laranjazkoa/ mandarinazkoa" esaten.
Hala ere, gaur egungo testuetan, horrelako formak bakarrik aurkitzen ditut.

Zalantza sortu zait ea bi forma horiek erabiltzea zilegi ote den. Euskalki
kontua izan daiteke? Ez naiz ausartzen esatera -zko formadunak gaizki daudela,
baina, hiztun horientzat, horrelakoak erabat ezezagunak dira, eta uste dut hori
sintoma bat dela.

Zer uste duzue zuek?

Eskerrik asko!

Amaia