[itzul] Laranjarena/ laranjazkoa?

Inaki Inurrieta inaki.inurrieta a bildua gmail.com
Ost, Ots 9, 19:20:20, CET 2011

Horren haritik: okindegietan bada "pan de leņa" esaten zaion ogi klase bat,
ziurrenik labeko sua egiteko egurra erabiltzen delako. Nola esan hori
euskaraz? Entzunda nago "egunrrezko ogia" eskatzen, baina bistan da izan
behar duela egokiagorik. Izan behar duela edo asmatu beharko dela.

Iņaki Iņurrieta