[itzul] Erlatibozkoetan azentu marka erabiltzeaz

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.com
Ost, Ots 16, 10:46:14, CET 2011

        Ez naiz ni azentu horien oso aldekoa, batetik, azentuak gure inguruko hizkuntzetan beste zeregin bat duelako, baina batez ere, bestetik, erlatiboaren arazoa konpontzeak ez duelako konpontzen arazo zabalago bat. Xabier Aristegietak <<velcro efektua>> esan zion arazo horri Senezen argitaraturiko artikulu batean ("Euskarazko testuen komunikagarritasun-problema larriak", Senez 37 (2009).

        http://www.eizie.org/Argitalpenak/Senez/20091026/aristegieta

Asier Larrinaga