[itzul] Banatzaileak

Bittor Hidalgo bittorhidalgo a bildua euskalnet.net
Ast, Ots 17, 12:31:19, CET 2011

Nik, nire belarritik bakarrik, eta inon begiratu gabe, baina zalantza
handirik gabe:
"Lau mila eta bostehuNA euro", hau da 4.500na euro (Hau da "lau mila eta
bostehun" + NA euro). (Eta proposatzen dituzun besteak, ez)

5,25 euro . Berdintsu: "Bost euro eta hogeita bost" + NA zentimo = Bost euro
eta hogeita bosna zentimo (baina idatzian?)

bina mila euro: Nire ustea da "milana" "guk" erabiltzen dugula (beste gauza
bat da nor garen gu). Eta bai 1.000na adierazteko (milana), eta bai bina
mila ere adierazteko (bi milana - eta orduan noski onartuko nuke 2.000na
euro, nahiz Euskaltzaindiak ez babestu).

Hau begiratu det oraintxe OEHko corpusetan eta ez da inoiz ageri "milana".
Eta Klasikoen gordailuan behin "bi millana": " Ongi da; emen dauzka bi
Bankuko billete "bi millana" errealekoak, bat lau millakoa, ogei larogei
errealeko eta gaņerakoa zillarretan ta koartotan." [Anonimoa: Irakasdearen
eskugarria]

Ondo izan

Bittor

Ikurraz eta Euskaldun Bihotzekoak kanpainaren inguruan,
ikusi: www.euskalnet.net/euskaldunbihotzekoak
Bittor Hidalgo Eizagirre
Gaztelu kalea, 25, 4.A
20013 Donostia (Gipuzkoa)
Euskal Herria (Espainia -gainezarpenez-)
Tfnoak: 943326855 // 655728290
posta-e: bittorhidalgo a bildua euskalnet.net