[itzul] Ética de máximos / Ética de mínimos

Rey Escalera, Fernando (Itzultzailea:NAO/BON) fernando.rey.escalera a bildua cfnavarra.es
Ast, Mar 10, 14:31:58, CET 2011

Kasu honetan, behin behin, ez diot nik problemarik ikusten horri. Erdarak "de" hori esaten badu ere, eta ez "de LOS", esanahi bera du, nik uste.
Azken batean, semantikoki, gauza bera da, ezta? Nik plurala ikusten dut hor.
Etikan minimo izan behar luketen elementuen multzoa da, minimoen etika. "la etica que recoge, no unos cuantos mínimos, sino LOS mínimos", hots, minimoak biltzen dituen etika da, ustez.
Oker egon naiteke, noski. Eta ez zait batere kostatzen amore eman eta arrazoia ematea (puntuazioaren ikastaroan, halaxe egin behar izan nuen :-).
Fernando