[itzul] JORNADA DE PUERTAS ABIERTAS

Izaskun Salsidua Onandia isalsidua a bildua hotmail.com
Ast, Mar 17, 11:07:57, CET 2011

Nire ustez metaforak baliabide estilistiko zoragarriak dira, baina testuinguru egokian erabiltzeko. "Ateak zabaltzeko eguna" terminoa anbiguoa da beste aukerekin konparatuz gero. Besterik ez balego tira, baina askoz ere argiagoak iruditzen zaizkit duda barik beste gainerako guztiak. Izaskun.