[itzul] Heroin addict

Jon Altza jonsanchez80 a bildua gmail.com
Ast, Ots 2, 00:00:07, CET 2012

Guztiz ados zurekin. Eta, era berean, kamioizale batek ez du zergatik
kamioi gidaria izan behar, lanbidez. Hala ere, halaxe deitzen diote Hiztegi
Batuak eta EITBk "camionero" denari. Eskerrak norbaitek atera duen gaia...

JON

Ion Zubizarreta<izubizarreta a bildua yahoo.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko
otsren 01a 20:58):