[itzul] Acrecimiento

Mikel Haranburu musdeh a bildua terra.es
Or, Eka 22, 22:44:41, CEST 2012

Askoz hobe era horretan, nire iritziz; izan ere, nik dudan zalantza hau
da, ea "ez" horrek ukatu behar duena denetz haztea, edo eta "kundea"
(nire irudiko beti atzizki 'positiboa') hazteari dagokionetz, ala
ez-hazteari, nola lirudikeen dena hitz bakarrean emanik.
Bestalde, gaztelaniaz "acrecer" "crecer" besterik ez da (Amejoramiento
gogoan...)

Mikel Haranburu