[itzul] BEZ

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Or, Mar 16, 13:20:58, CET 2012

Hain zuzen ere, letra larrien afera ortografiaren ikuspegitik goitik
behera (eta ez soilik kasu argi batzuetarako) arautzen saiatzeak
korapilatzen du kontua, nire ustez. Hainbesteraino non, soilik letra
larrien erabilera arautzeko, liburu oso bat (!!!) "beharrezkoa"
gertatu bide baita.

Gotzon Egia<gegia a bildua gipuzkoa.net> igorleak hau idatzi zuen (2012-03-16):