[itzul] BEZ

Patxi Petrirena petrirena a bildua gmail.com
Or, Mar 16, 13:40:25, CET 2012

Arautzen saiatzea, erantzuten siatzea bezala, eskakizun baten ondorio
izaten da, normalean.

Ikusi besterik ez dago zerrenda honetan bertan zenbat aldiz ateratzen den
gaia.

Liburu oso bat "beharrezko"? Bada, niri ez dit kalterik egiten. Jakina,
horko zerbait eztabaidatu nahi badut, hobe beharrez, eztabaidatuko dut.
Hemen ere bai.

Asteburu on!

Patxi

Hain zuzen ere, letra larrien afera ortografiaren ikuspegitik goitik