[itzul] el pueblo que está más al norte

MUSDEH a bildua terra.es MUSDEH a bildua terra.es
As, Mar 27, 14:59:04, CEST 2012

Kontuz: ez baitira gauza bera "el pueblo que está más al norte" (konparatiboa) eta "el pueblo que más al norte está" (superlatiboa).
(Ez omen askorik balio euskal sintaxiak egun (hitzen ordenak), baina gaztelaniaz ez dago zalantzarik).

Mikel Haranburu

----Mensaje original----
De: fernando.rey.escalera a bildua cfnavarra.es
Fecha: 27/03/2012 13:36
Para: "ItzuL"<itzul a bildua postaria.com>
Asunto: Re: [itzul] el pueblo que está más al norte

Nik uste maiz egin dugula denok topo zailtasun horrekin.
Konparaziorako, -rago egiten dugu, ezta?
Baina, superlatiborako, ustez, ez digu balio.
"Iparraldeen" ere idatzi izan da, baina uste dut ez duela balio izenari -en eransteak.

Uste dut adjektibotik abiatzea dena bide hoberena:

Iparraldeko + en = iparraldekoena.

Ongi izan.
Fernando Rey