[itzul] Shakespeareren esaldi bat

Amaia Lasheras amaiatxo a bildua yahoo.es
Ost, Maiatza 2, 12:18:59, CEST 2012

Eskerrik asko!

Amaia

________________________________
 De: Juan Garzia Garmendia <juangarzia a bildua gmail.com>
Para: ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
Enviado: Miércoles 2 de Mayo de 2012 11:25
Asunto: Re: [itzul] Shakespeareren esaldi bat

"We are such stuff as dreams are made on"

Bedita Larrakoetxeak ("Ekatxa"):

"gu ames-gaiz eginak gaiatzuz"

Libre bada bertsioak proposatzea, honelakoren bat emango nuke nik
(antzeslan horren prosa bizian txertatzeko modukoa behar luke):

"Ametsak zerez eginak diren, halaxe gu"

"Arbizu Barona, Víctor"<varbizu a bildua cajavital.es> igorleak hau idatzi zuen
(2012-05-02):