[itzul] Talla 36

Mikel Haranburu musdeh a bildua terra.es
Ost, Urr 17, 18:02:03, CEST 2012

Diozun hori noraino hala den nik ezin jakin; soziatiboaz abusatzen dela,
ene iritzian, bai: "Ve con cuidado" nekez adituko dugu "hoa
kontuarekin", "kontuz ibili" nahikoa finkatu dugulako hala egin ez
dezagun, baina beste askotan bai: "indar askokin jo du pilota"...
(euskalki kontua? bai, baina hiztun alferren euskalkia eta hiztun
kontzienteen arteko aldea ez ote...; hiztunak gara, azken batean, eta
darabiltzagun hizkuntzetan, guztietan, berdintsu jokatzeko joera izatea
ez da harritzekoa izanen).

Gaur, Urkulluren iragarkian irakurria: "Hitza ematen dut". Nori? inori
ez, ez baitzen inor gero mintzatzekoa. Ez al zen aski (eta nahasbiderik
gabekoa) "hitz ematen dut" jartzea?
"Zin dagit" edo ez dakit zenbat beste esapideren gisan?

Eta orain alde egingo dut.

Mikel (kaxkagor)