[itzul] Zer gertatzen da Euskaltermekin?

kixmi kixmi a bildua iservicesmail.com
Or, Urr 26, 13:00:28, CEST 2012

Dudarik ez Euskalterm berria askoz erabilgarriagoa dela, eta nik hara
jotzen dut behar dudanean, baina kontsulta askotarako ez da
behar-beharrezkoa horrenbeste sakontzea; denbora aurreztea bazegoen.
Nire ustez, beraz, hobe zatekeen bertsio zaharra Euskalbarren eduki ahal
izatea, berria txertatu bitartean.

Euskalbarrekoei, bestalde, ezingo diegu inoiz behar bezala eskertu
eskura jartzen diguten tresna lagungarria.

25/10/2012 17:05(e)an, Patxi Petrirena(e)k idatzi zuen: