[itzul] "Auxiliar" eta "ayudante"

Aitor Duñabeitia dunabeitia.aitor a bildua gmail.com
Lar, Urr 27, 09:45:16, CEST 2012

Egun on,

Aldez aurretik diodan ekarpentxo honek ez duela ezer konpontzen lagunduko.

Begitu bat eman dut Euskalterm-en: 'auxiliar' eta 'ayudante' osagaia duten
lanpostu guztietarako ordain, 'laguntzaile' berba besterik ez zaigu ageri.
Hala, 'Dentistas auxiliares y ayudantes de odontología' moldea
'Odontologiako laguntzaileak' moduan ematen digu. Gaztelaniaz, edo
Espainiako estatuko sisteman bederen, "dentistas auxiliares" eta "ayudantes
de odontología" lanpostu bera ez direlakoan nago, bada.

eu Odontologiako laguntzaileak (4)
Oharra(k) : ISCO:3225
es
Dentistas auxiliares y ayudantes de odontología
<http://www.euskara.euskadi.net/q91EusTermWar/kontsultaJSP/q91aBilaketaAction.do?ekin=FITXATIK&galderakoHizkuntza=ES&galdera=Dentistas
auxiliares y ayudantes de odontología&terminoTermkod=1587408&fitxatik=bai>
fr
Assistants de médecine dentaire
<http://www.euskara.euskadi.net/q91EusTermWar/kontsultaJSP/q91aBilaketaAction.do?ekin=FITXATIK&galderakoHizkuntza=FR&galdera=Assistants
de médecine dentaire&terminoTermkod=1587410&fitxatik=bai>
en
Dental assistants
<http://www.euskara.euskadi.net/q91EusTermWar/kontsultaJSP/q91aBilaketaAction.do?ekin=FITXATIK&galderakoHizkuntza=EN&galdera=Dental
assistants&terminoTermkod=1587407&fitxatik=bai>
[Lanbideen Hiztegia] [2009]

Ainhoa Mentxaka<ainhoamentxaka a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko
urrren 27a 08:24):